IMPORTANCE OF THE ANALYSIS OF MARKET INFORMATION – CRITERIUM FOR LEADING THE PRODUCTION IN AGRIBUSSINES

Authors

  • Branislav VLAHOVIĆ Пољопривредни факултет, Нови Сад

Abstract

Abstract

Downloads

Download data is not yet available.

References

1) Влаховић, Б.: "Маркетинг", Пољопривредни факултет, Нови Сад, 2004.
2) Илић, М.: "Међузависност маркетинга, стратегије и организационе структуре предузећа", "Маркетинг", број 1-2, Београд, 1995.
3) Kotler, P.: "Управљање маркетингом", Загреб, 1989.
4) Михелчич, Х., Шуштаршич-Хвастија, М.: "Информације с продајног места – панел трговина производа свакодневне потрошње", Маркетинг, број 1, Београд, 1989.
5) Милановић, М.: "Стратегијска анализа као основа стратегијског менаџмента", Маркетинг, број 2, Београд, 1997.
6) Schermerhorn, J.: "Management for Productivity", New York, 1989.
7) Тихи, Б.: "Истраживање тржишта", Сарајево, 1976.
8) Ранђеловић, Н.: "Маркетинг информациони систем за потребе самоуправног планирања", Нова трговина, број 5-6, Београд, 1982.
9) Цвијановић, Д.: "Утицај истраживања маркетинга на доношење одлука и њихова повезаност у пољопривредном предузећу", тематски зборник радова: Развој села и агробизниса, Копаоник, 2000.

Downloads

Published

2005-06-30

How to Cite

VLAHOVIĆ, B. (2005). IMPORTANCE OF THE ANALYSIS OF MARKET INFORMATION – CRITERIUM FOR LEADING THE PRODUCTION IN AGRIBUSSINES. Ekonomika Poljoprivrede, 52(2), 201–212. Retrieved from https://ea.bg.ac.rs/index.php/EA/article/view/1615

Issue

Section

Original scientific papers

Similar Articles

You may also start an advanced similarity search for this article.